• 444 92 82
  • aof@atauni.edu.tr
Logo

DGS

Fakültemize DGS ile yerleştirilen öğrenci adayları kayıt işlemlerini “Online Kayıt Sistemi (OKS)” veya “Fakültemize Doğrudan Başvuru” yollarından birini kullanarak yapabilirler.

Fakültemize Ait Online Kayıt Sistemi (OKS) Üzerinden Kayıt İşlemleri

DGS sonuçları ile Fakültemize kayıt yaptıracak öğrenci adaylarımız 04 - 10 Ekim 2017 tarihleri arasında Halkbank, VakıfBank veya Ziraat Bankasına materyal ücretini ödedikten sonra Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi web sayfasında bulunan Online Kayıt Sistemi (OKS) üzerinden kayıt işlemlerini yaparak sistem üzerindeki “Kayıt Bilgi Formu” çıktısını aldıktan sonra kayıt için gerekli belgeleri elden ya da posta/kargo yolu ile Fakültemize ulaştıracaklardır. Kayıt işlemleri tamamlanan öğrencilerimize SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Önlisans Programından Henüz Mezun Olamamış Öğrencilerin Kayıt İşlemleri

2017 yılı Dikey Geçiş Sınavı kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden önlisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2017-2018 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı 29.01.2018 tarihine kadar, 2017 DGS'de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabileceklerdir. Belirlenen tarihe kadar önlisans mezuniyet şartını yerine getiremeyen öğrencilerin kayıt işlemleri iptal edilecektir.

Askerlik İşlemleri

Kayıt işlemlerinde askerlik ile ilgili (tecil, muaf, terhis vb.) herhangi bir problem yaşanmaması için erkek adayların (1995 ve daha önce doğumlu) ilgili askerlik şubelerinden “Askerlik Durum Belgesi” alarak kayıt evrakları ile beraber Fakültemize ulaştırmaları gerekmektedir. Askerlik durum belgesi e-Devlet üzerinden alınabilmektedir. e-Devlet şifresi olmayan öğrenci adaylarımız tüm PTT şubelerinden bu şifreyi temin edebilirler.

Ders Kaydı

DGS ile Fakültemize yerleşen öğrencilerimizin ders kayıtları kayıt yaptırdıkları ilk yıl Dekanlıkça, sonraki yıllarda akademik takvimde belirtilen tarihlerde öğrencilerin kendileri tarafından yapılacaktır.

Fakültemiz ile ilgili tüm konularda detaylı bilgiye Açıköğretim Fakültesi web sayfasındaki Sıkça Sorulan Sorular (SSS) bölümünden ulaşabilirsiniz.

 

Belge gönderim adresi (elden teslim ya da posta/kargo yolu ile ulaştırılacaktır):

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Dekanlığı

25240 Yakutiye/ERZURUM

Kayıt Eksik Evrak Formu için tıklayınız (Yalnızca evrakları eksik olduğu için kayıt işlemi tamamlanamayan öğrenciler eksik olan evrakları ile beraber göndereceklerdir).

GEREKLİ BELGE

AÇIKLAMA

  • Kayıt Bilgi Formu

OKS üzerinden yapılacak olan online kayıt sonrası alınacaktır.

  • Adayın mezun olduğu yükseköğretim kurumundan alınan önlisans diplomasının veya geçici mezuniyet belgesinin resmi “aslı gibidironaylı sureti(Fakültemiz mezunları hariç)

Diplomanın veya mezuniyet belgesinin aslı gönderilmemelidir. İlgili okul ya da Noter onaylı olmalıdır. Fakültemiz bu belgelerin asılları ile ilgili yasal sorumluluk kabul etmeyecektir.

  • Onaylı Not Döküm Belgesi (transkript) ve Ders İçerikleri. (Fakültemiz mezunları hariç)

İntibak işlemlerinin yapılabilmesi için, mezun olunan önlisans programına ait onaylı transkript belgesinin ve ders içeriklerinin gönderilmesi gereklidir. Bu belgeleri göndermeyen öğrencilerin intibak işlemleri yapılmayacaktır.

  • Askerlik Durum Belgesi

1995 ve daha önce doğumlu erkek adaylar için.

Gazilerin, şehit ve gazilerin birinci dereceden yakınları (anne, baba, eş ve çocukları);

  • İlgili kurumlardan1 alacakları “Durum Belgesi”nin aslı ya da barkodlu e-Devlet çıktısı.

  • Taleplerini belirten ıslak imzalı dilekçe2.

  • Nüfus kayıt örneği.

Harç/materyal ücreti muafiyeti için gereklidir. Materyal ücreti iade süreci üniversite kayıt işlemleri tamamlandıktan ve Fakültemiz Yönetim Kurulu tarafından onaylandıktan sonra başlatılacaktır.

1. İlgili kurum: şehit veya gazinin mensubu olduğu Kuvvet Komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü veya Sosyal Güvenlik Kurumu.

2. Islak imzalı dilekçelerde öğrencilerin kendilerine ait hesaplarının IBAN numaraları yazılı olmalıdır.

En az %40 engel durumu olan öğrenciler;

  • Durumlarını belgeleyen sağlık kurulu raporunun aslı ya da noter onaylı örneği ve taleplerini belirten ıslak imzalı dilekçe.

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi.

Harç/materyal ücreti muafiyeti için gereklidir. Materyal ücreti iade süreci üniversite kayıt işlemleri tamamlandıktan ve Fakültemiz Yönetim Kurulu tarafından onaylandıktan sonra başlatılacaktır.

Islak imzalı dilekçelerde öğrencilerin kendilerine ait hesaplarının IBAN numaraları yazılı olmalıdır. Engelli öğrencilerin materyal ücreti muafiyet işlemlerinde gönderdikleri raporların geçerlilik süresi dikkate alınacaktır.