Logo
Anasayfa > Tüm Kayıtlar > Ek Yerleştirme

DGS

DGS Ek Yerleştirme sonuçları ile Fakültemiz Programlarına yerleşen öğrencilerimiz kayıtlarını https://www.turkiye.gov.tr (e-devlet) adresinde “e-hizmetler” bölümünde yer alan ve “Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı” başlığı altında bulunan “Üniversite E-Kayıt” üzerinden 21-25 Kasım 2020 saat 23:59'a kadar elektronik olarak gerçekleştirebileceklerdir. 27 Kasım 2020 tarihine kadar Halkbank, VakıfBank veya Ziraat Bankasına materyal ücretini ödemeyi unutmayınız.

 

YÖKSİS de bilgisi bulunan ancak e-Devlet üzerinden kayıt işlemlerini yapamayan öğrenci adaylarımız 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında Halkbank, VakıfBank veya Ziraat Bankasına materyal ücretini ödeyerek herhangi bir belge göndermeden kayıt işlemlerini tamamlayabilirler.

 

DİKKAT: YÖKSİS de bilgisi bulunmayan öğrenci adaylarımız Önlisans Diplomalarının ve Not Döküm Belgelerinin (Transkript) onaylı suretini 23-27 Kasım 2020 tarihleri arasında Fakültemize göndererek kayıt işlemlerini tamamlayacaklardır.

 

Önlisans Programından Henüz Mezun Olamamış Öğrencilerin Kayıt İşlemleri

2020 yılı DGS Ek Yerleştirme kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamayan öğrencilerin (kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. nedenlerler) şartlı kayıtları Fakültemizce yapılacaktır. Bu durumda olan öğrencilerin 2020-2021 Eğitim Öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıç tarihi olan 15.02.2021'e kadar mezun olamamaları halinde şartlı kayıtları silinecektir.

 

Not: Özel durumu olan öğrenci adaylarımızın harç/materyal ücreti muafiyeti işlemlerinin yapılabilmesi için aşağıda yer alan evrakları Fakültemize ulaştırmaları gerekmektedir.

 

GEREKLİ BELGE

AÇIKLAMA

Gazilerin, şehit ve gazilerin birinci dereceden yakınları (anne, baba, eş ve çocukları);

  • İlgili kurumlardan1 alacakları “Durum Belgesi”nin aslı ya da barkodlu e-Devlet çıktısı.
  • Taleplerini belirten ıslak imzalı dilekçe2.
  • Nüfus kayıt örneği.

Harç/materyal ücreti muafiyeti için gereklidir. Materyal ücreti iade süreci üniversite kayıt işlemleri tamamlandıktan ve Fakültemiz Yönetim Kurulu tarafından onaylandıktan sonra başlatılacaktır.

1. İlgili kurum: şehit veya gazinin mensubu olduğu Kuvvet Komutanlığı, Jandarma Genel Komutanlığı, Emniyet Genel Müdürlüğü veya Sosyal Güvenlik Kurumu.

2. Islak imzalı dilekçelerde öğrencilerin kendilerine ait hesaplarının IBAN numaraları yazılı olmalıdır.

En az %40 engel durumu olan öğrenciler;

  • Durumlarını belgeleyen sağlık kurulu raporunun aslı ya da noter onaylı örneği ve taleplerini belirten ıslak imzalı dilekçe.
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi.

Harç/materyal ücreti muafiyeti için gereklidir. Materyal ücreti iade süreci üniversite kayıt işlemleri tamamlandıktan ve Fakültemiz Yönetim Kurulu tarafından onaylandıktan sonra başlatılacaktır.

Islak imzalı dilekçelerde öğrencilerin kendilerine ait hesaplarının IBAN numaraları yazılı olmalıdır. Engelli öğrencilerin materyal ücreti muafiyet işlemlerinde gönderdikleri raporların geçerlilik süresi dikkate alınacaktır.